Nákupní košík

V košíku nejsou žádné položky.

VAŠE NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY A NAŠE ODPOVĚDI

O MILVAI.CZ
Co je Milvai.cz?

Milvai.cz je internetový e-shop, a kterém najdete aktuální trendy bytového designu, chytré pomocníky do kuchyně, tipy na dárky pro své nejbližší, inspiraci pro váš domov a byt a mnoho mnoho dalšího.

Jak fungují vaše kampaně?

Každý týden pro vás máme jednu zbrusu novou kampaň, ve které si můžete objednat něco hezkého ze současných designových trendů, a pak několik skladovek, ve kterých vám nabízíme zboží za zvýhodněnou cenu. Každá kampaň má omezenou dobu trvání. Datum, do kdy je nabídka aktuální, najdete vždy u každé kampaně zvlášť a její konec vám také připomeneme zákaznickým newsletterem a na sociálních sítích.

Jak je možné, že máte značkové zboží za tak výhodné ceny?

Díky našim přímým dohodám s dodavateli si spoustu zboží na našem e-shopu můžete pořídit za prémiové ceny. Nevýhodou pro vás však může být o něco delší doba dodání. Zboží se totiž hromadně objednává až po skončení určité kampaně přímo u výrobce a až poté je distribuováno k vám.

Proč je výhodné odebírat novinkový newsletter?

Díky novinkovému newsletteru dostanete na první objednávku nad 1000 Kč slevu 200 Kč. Zároveň vás budeme přednostně informovat o nových kampaních a slevových nabídkách. Budete mít veškeré info z první ruky.

Co se dozvím na vašem blogu?

Na blogu publikujeme články, které se zabývají současným českým a světovým designem. Navíc tam najdete i bližší informace o našich produktech, o aktuálních soutěžích a členech týmu Milvai. Snažíme se pro vás zajišťovat tipy na zajímavé akce, rozhovory a reportáže.

DOPRAVA
Za jak dlouho mi doručíte zboží?

Délku doručení jednotlivého zboží se vždy dozvíte z informací u kampaně a produktu. Pokud jste si objednali zboží, jež máme na skladě, tak u vás bude do pěti pracovních dnů. Pokud jste si objednali produkt z nové kampaně, tak vám jej zašleme po jejím skončení – obvykle do 3 až 4 týdnů.

Jakým způsobem probíhá doručení zboží?

Vaši objednávku ve skladu nejprve zkompletujeme a pečlivě zkontrolujeme, zda je všechno tak, jak má být. Pak zboží bleskově předáme dopravci a ten s vámi doladí přesný čas a místo doručení podle vašich požadavků.

Můžu si zboží osobně vyzvednout?

Milvai.cz nemá kamennou prodejnu a je čistě internetovým e-shopem, takže osobní odběr zboží není možný.

Kolik stojí doprava?

Standardní cena dopravy je 99 Kč, pokud si však objednáte zboží nad 1600 Kč, tak ji máte zdarma. Pokud si objednáte zboží nadměrných rozměrů jako je třeba větší nábytek, cena dopravy bude u každého produktu specifikována zvlášť.

Můžete mi zboží odeslat do zahraničí?

V současné době doručujeme zboží pouze v rámci České republiky, po domluvě se zákaznickým servisem na emailové adrese: vyridilka@milvai.cz je zboží možné poslat v rámci EU.

VÁŠ ÚČET
Co mám dělat, když zapomenu heslo?

Stačí, když kliknete na link Zapomněli jste heslo? a na vaši e-mailovou adresu vám zašleme odkaz, na který kliknete a poté na našich stránkách aktualizujete nové heslo.

Jak mohu editovat osobní údaje?

Veškeré osobní údaje můžete snadno editovat kliknutím na políčko s příslušným údajem. A pak už můžete rovnou psát. Po změně údajů nezapomeňte kliknout na tlačítko ULOŽIT.

OBJEDNÁVKA

Jak si objednám na e-shopu Milvai.cz?

Vytvoření objednávky na našem e-shopu je opravdu snadné. Vyberte si zboží, o které máte zájem, a kliknutím na tlačítko KOUPIT jej uložíte do košíku. Pak stisknete tlačítko POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE a na následující stránce dokončíte objednávku vyplněním zbývajících osobních údajů a kliknutím na tlačítko OBJEDNAT.

Jak použiju svůj slevový kupón?

Váš slevový kupón vepište prosím do políčka SLEVOVÝ KUPÓN, které se nachází nad tlačítkem OBJEDNAT. Klikněte na tlačítko POUŽÍT a sleva se vám ihned odečte od celkové ceny.

Jak zjistím aktuální stav své objednávky?

Stav objednávky můžete sledovat ve svém Zákaznickém profilu. Tam najdete také bližší informace o vaší zásilce a můžete zde také editovat osobní údaje jako je adresa či telefonní číslo.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pošlete e-mail na vyridilka@milvai.cz a do předměty prosím uveďte číslo vaší objednávky. Rádi bychom také znali důvody, proč objednávku rušíte, jsme vděčni za každý názor a moc nám tím pomůžete.

PLATBY A SLEVOVÉ KUPÓN

 Jak mohu zaplatit za zboží z Milvai.cz?

Za zboží můžete zaplatit převodem, kartou on-line nebo na dobírku. Způsob placení si zvolíte při dokončování vaší objednávky. Nemusíte mít strach, při on-line platbě jsme udělali maximum pro to, aby bylo postaráno o bezpečnost vaší transakce. V případě jakýchkoliv problémů se neváhejte obrátit na naše zákaznické centrum: vyridilka@milvai.cz, 810 200 230.

Jak získám slevový kupón?

Slevový kupón 10 %  vám zašleme na váš e-mail ve chvíli, jakmile se zaregistrujete k našemu newsletteru. Další slevy a speciální akce pravidelně avízujeme na našich sociálních sítích, v novinkách v newsletteru nebo na našich stránkách www.milvai.cz.

Jak použiju svůj slevový kupón?

Váš slevový kupón vepište prosím do políčka SLEVOVÝ KUPÓN, které se nachází nad tlačítkem OBJEDNAT. Klikněte na tlačítko POUŽÍT a sleva se vám ihned odečte od celkové ceny. Slevové kupóny se nedají kombinovat. Vždy můžete při objednávce uplatnit pouze jeden. Slevový kupón má na sobě dobu platnosti, po kterou jej můžete použít.

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Zakoupené nepoužité zboží v nepoškozeném obalu můžete vrátit do 30 dnů s přiloženým vyplněným a vytištěným formulářem pro vrácení zboží. Pokud zboží vracíte kvůli nějakému poškození, poštovné uhradíme za vás. V ostatních případech je úhrada poštovného na vás. Jakmile zboží převezmeme, ihned vám na váš účet zpět převedeme částku za zboží.

Jaká se na zboží vztahuje záruka?

Na všechny zakoupené výrobky  je poskytována záruka v souladu s právem EU. Pokud budete se zbožím nespokojeni, nebo je obdržíte poškozené, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na vyridilka@milvai.cz, kde vám pomohou vyřešit váš problém a vyřeší s vámi refundaci zboží.

 ZÁKAZNICKÝ SERVIS

 Jak kontaktuju zákaznický servis?

Můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese: vyridilka@milvai.cz nebo na telefonním čísle: 810 200 230 (od pondělí do pátku 9:00–17:00). Naši operátoři vám rádi zodpoví vaše dotazy a udělají vše pro to, aby vám pomohli vyřešit váš případný problém. Můžete nám také napsat na náš Facebook, jakmile si vaši zprávu přečteme, hned budeme reagovat. Jsme tu pro vás.